Makeup sambil merawat kulit muka dengan CC Cream


Saya sejenis yang kalau makeup nak cepat, natural dan nak merawat kulit. Ada yang yang sejenis macam saya? Memang eloklah guna cc cream.

   Memang kulit muka kalau tengah berjerawat, bintik bintik merah sangat tak disyorkan makeup tebal hari hari dengan foundation. Apa kata kita pakai cc cream sahaja? Ada 8 kebaikan.





 Yang best, ada sekali ekstrak willow bark. Willow Bark ini source kepada Salicylic Acid yang banyak digunakan untuk merawat mengecutkan jerawat.


Yang lagi best, cc cream ini dahh ada sun screen SPF 15. Jadi dah jimat masa dan duit. Perlindungan dari sinar UVA dan UVB pun dapat. Takutlah dapat sunburn, jeragat dan kanser kulit ni.


Tambah best lagi,  cc cream ini ada 4 pilihan warna yang sesuai dengan kulit asia. Sedih tau orang membawang muka kita nampak kelabu
:(



Kalau nak makeup heavy sikit, macam pergi dinner ke. Saya akan contouring makeup dengan gunakan cc cream code deep. Memang cantik, terletak je contouring tu. Saya share video tutorial. Jangan lupa cuba.




Memang sangat berbaloi ada cc cream ni dalam beg makeup korang. Jimat sebab RM75 satu tiub 29ml bolreh tahan 3 - 6 bulan. 

Yang penting, produk  international, berkualiti, selamat , lulus FDA, dah registered dengan KKM. 

Nak tanya? Tanyalah. Nak cepat jawab whatsapp 011 2176 8658 atau klik sahaja link website marykay.com.my/yusalmaazzahra

Comments

Popular Posts