Titis susu ibu pada mata? Jeles kulit clear?

Pukul 6 petang tadi follow up pergi tengok rumah...Bukan nak beli, belum ada rezeki :) Saja survey rumah sewa, dah ada anak ni terfikir nak cari rumah yang lebih selesa, atau selesakan rumah yang sedia ada...


Balik dari tengok rumah,  Zara tidur lena dalam buai. Tiba tiba je menangis kuat. Lama lama perasan mata kanan Zara bengkak, Ya Allah rasa nak jatuh jantung tengok anak macam ni. Pujuk -pujuk Zara tido balik, tapi bila sedar dari tido je dia akan menangis sekuat kuatnya dengan mata terpejam kuat. Mungkin sakit sangat nak bukak mata...Husband share petua, titikkan susu ibu ke dalam mata anak yang bengkak. Kita buat dan Alhamdulillah lepas dua jam, Zara boleh buka mata dan bengkak pun surut...


Sambil melayan anak sakit, ada yang whatsapp bertanyakan produk skincare mary kay.Semalam saya whatsapp catague Mary Kay kepada client dan konsult masalah kulit dia. Customer ni kawan customer saya, whatsapp saya sebab jeles tengok kulit kawan clear, hahaha...


  Sambil dodoi , pujuk pujuk Zara tido, sambil melayan customer. Alhamdulillah, jadi beauty consultant secara part time ni saya boleh jaga family sambil tolong customer.


Alhamdulillah, Zara dan tido lena dan saya pun dapat close order dengan customer. Sekarang saya boleh submit order online sambil tengok movie dengan husband :)



P/S: Husband dah pre-order breakfast untuk esok, nasi goreng ikan masin....hihi.. Tak pernah masak ni..


Jom movie time,
Yus

Comments

Popular Posts