Testimoni Mary Kay Botanical Effects

Hi :)

Petang ni takda apa apa appointment. So,Yus nak share la sikit testimoni kulit client Beauty Consultant yang lain (credit  to Beauty Consultant Shikin)

Kalau ada yang nak kulit sihat dan cantik dalam masa sekelip mata , sehari, seminggu memang takkan jadi. Masa sekolah lagi dah di ajar kitaran sel kulit manusia adalah 28hari, jadi macamne boleh sihat sekelip mata, kan?

Dengan kehadiran banyak produk segera dengan bahan yang diragui dan merbahaya pada kulit, ramai yang dah 'ter'guna lepas tu baru lah cari Mary Kay Beauty Consultant. Tak salah tapi kena ingat ya, Mary Kay Botanical Effects ini menggunakan bahan botani yang akan men'detox'kan kulit anda. Proses detox iaitu mengeluarkan bendasing dari muka ini bergantung kepada kulit masing masing.

Pengalaman Yus sendiri, sebulan selepas guna regim botanical effects Yus nampak tona kulit Yus semakin sekata, kulit lembap dan bintik2 putih di bawah mata (mild oilseed) dah takda. Sekarang dah upgrade produk, yang. Ni Yus cerita dalam entry yg lain :)

Tahniah kepada client ini yang memilih Mary Kay & sekarang kan kulit semakin pulih :)

BOTANICAL EFFECTS
BUTIRAN PRODUK

Botanical effects ni kita ade 3 formula, formula 1 utk kulit kering, formula 2 utk kulit normal dan formula 3 utk kulit berminyak. Untuk regimen penjagaan kulit yg sihat,kita perlu ada 4 step berikut..

1.Cleanse (Pencuci muka)
2.Mask (Masker)
3.Freshen (Toner )
4.Hydrate (Pelembab )

Step by step:Cleanse 👉 Mask (selang 2 atau 3 hari) 👉 Freshen 👉 Hydrate.

Cleanse (3in1)👉 Membuka pori2 wajah dah mengeluarkan minyak serta kekotoran , membersih,menyegar,dan menanggalkan kesan mekap.

Mask 👉 Mengluarkan kekotoran drpd dalam lapisan kulit yg tdak dpt dilakukan oleh cleanse dan menanggalkan sel kulit2 mati (paling sy suka,sy panggil masker ni masker magic sbb lepas pakai mmg nampak perubahan yg ketara,pipi apple cheeks pun makin naik cantik. Hehe)

Freshen 👉 Menutup pori2 yg telah dibuka oleh cleanse dan masker seterusnya menyegarkan kulit

Hydrate 👉 Sebagai air/pelembab utk kekalkan lembapan kulit yg sihat.

Kalau nak kulit sihat dan cantik, Yus cadangkan buat analisa kulit dengan Mary Kay Beauty Consultant.Kena bayar ke? Percuma sahaja... Kerana kami ingin menolong  anda di luar sana untuk mendapatkan produk yang perlu untuk menyelesaikan masalah tertentu pada muka anda. Dalam erti kata lain, kami tak suruh beli semua produk.Kami bukan Agen2 atau jurujual.

Kalau nak cuba dulu produk Mary Kay pun boleh, joinlah Skin Care Class anjuran Beauty Consultant Mary Kay. Untungnya: FREE TEST PRODUK + FREE ILMU + FREE CANTIK. Kalau dah FREE, rugilah tak pergi, kan?

Xoxo
Yus

Comments

Popular Posts