EARTH HOUR!!!

Salah satu langkah menunjukkan kesedaran terhadap 'global warming'..
Tapi.......
Esok,8.30-9.30pm.......Aku kat tempat kerja aku..........kat hotel.....
Tak kan nak bergelap,berpanas kot........
Tapi boleh jugak ambil kesempatan ni untuk save cost.....
60 minit tutup bekalan elektrik,banyak tu boleh jimat.....
Tapi tak semua boleh off la kan...
kalau off CCTV,merdeka la perampuk prampuk...
Tutup lampu sudah....
Bagi diarang pasang lilin....
Aku ada tengok doorgift PCFair tahun lepas,bagi touch light operate using dinamo..
Ciptaan kuno yang aku kagum gila....
Tak guna bateri,takde expired date..
Selagi mentol x pecah,dinamo x rosak....Boleh pakai lagi..

Jadi, esok aku tak kira...Aku nak tutup lampu kat Clublounge ni....

Aku PASANG LILIN!!!

Comments

Azman Shah said…
agak2 ar tutup lampu kat club lounge. abis guest nak makan ngan minum camner woi..
hahaha..

Popular Posts