LAWAN JERAGAT DAN KULIT GELAP DENGAN MELACEP PLUS+ LUMINOUS SYSTEM!


Orang dulu dulu dah dimamah usia barulah nampak kulit berjeragat...
Sekarang, mungkin sebab pendedahan sinar UV & cara hidup...Umur belum 3series dah ada jeragat, kulit tona tak sekata, gelap!


Untuk kes yang Yus handle ni, jeragat dah lama muncul di kulit dan kesian juga cerita hakak ni. Masalah rumahtangga yang menyebabkan hakak ni nak pulihkan masalah pada kulit muka, senang cita nak pasang badanlah geram laki ada yang lain...isk..isk..isk.. :(


Jeragat ni bukan boleh hilang serta merta, punca jeragat disebabkan pigmentasi kulit dan dengan rangkaian penjagaan kulit yamg betul dapat memudarkan jeragat dan memperbaiki kecantikan kulit. .


So, Yus suggest pakai Melacep Plus+ Luminious System :) Kita doakan hakak kita ni dapat selesaikan masalah kulit sekaligus masalah rumahtangga ya? Aamiin..


BESTNYA MELACEP PLUS+ LUMINOUS SYSTEM!
MelaCEP Plus+™ Luminous System yang direka dan diuji untuk kulit Asia mempunyai 5 produk iaitu Ultimate Serum (winning "whitening awards" CLEO 2016), Foaming Cleanser, Freshener, Mask and Ultimate Cream. Semua produk ni direka khas untuk memberi hidrasi dan pencerahan kulit. Produk ni sesuai untuk jenis kulit yang kering, normal, kombinasi atau jenis kulit berminyak dan terbukti kulit menjadi lembut dan tidak merengsakan (irritate).
Kebiasaanya produk pencerahan kulit akan membuatkan kulit menjadi kering tetapi dengan Mary Kay MelaCEP Plus+™ Luminous System telah direka khusus untuk mengekalkan kelembapan kulit setiap hari tidak kira pagi atau malam dan kulit akan menjadi sihat selepas menggunakan ia.
Kebaikan Mary Kay MelaCEP Plus+™ Luminous System :
• Meningkatkan kilauan kulit
• Mencerahkan kulit
• Membuatkan tona kulit menjadi sekata
• Membantu meningkatkan, mendapatkan semula dan mengekalkan kejelasan (clarity) kulit
• Meningkatkan penampilan keseluruhan kulit.
MelaCEP Plus+™ Luminous Complex (terdapat dalam semua produk) menggunakan :
Ekstrak edelweiss : Membantu mengurangkan perubahan warna pada kulit.
Ekstrak alga : Membantu mengurangkan kemunculan perubahan warna pada kulit permukaan. Contoh : dark spot.
Amino Acid tumbuh-tumbuhan : meningkatkan kecerahan kulit, meningkatkan keserasian keseluruhan tona kulit dan mengurangkan kontras tompok-tompok hitam pada kulit.

Doa yang terbaik,
Yus

Comments

Popular Posts